Patrice Leconte

Mergina ant tilto / La fille sur le pont (1999)

“Kai susitikimas su mirtimi tampa tikslu, tuomet gyvenime jau niekas nebegąsdina. Filmo herojei Adelei buvo likęs tik žingsnis Senos link, kai ją sulaikė Gaboras. Vyras pasiūlo merginai į mirtį žvelgti kaskart, kartu rengiant pasirodymus, kuriuose Adelė būtų gyvasis taikinys.“
Už geriausią vyro vaidmenį Danielis Auteuilus apdovanotas “Cezariu”.
————————-
Filmo neįveikiau, net neįpusėjęs numečiau. Nuobodu. Esu alergiškas cirkams ir ypač peilių mėtymams. Ir dar esu alergiškas pretenzingoms juodai baltoms juostoms, pretenduojančioms į filosofavimą. Todėl palieku šį malonumą Bukai ir jos smaugliui.
——————-
Paklausite- o tai kodėl išvis reikėjo minėt šitą, jeigu nepatiko?
1. Nors man žiūrėt nesinorėjo, bet galiu patikėt, kad būna daug prastesnių filmų, ir tik mano subjektyyvios alergijos trukdė pajust jo vertę.
2. Kadangi man patiko filmas “Tango“, apie kurį kalbėsiu toliau, bet daryt atskirą įrašą vienam filmui nesinorėjo, o norėjosi “patyrinėt“ režisieriaus kūrybą plačiau, o koks platumas tik su vienu filmu.
3. Šiemet Kino Pavasaris irgi rodo vieną filmą to režisieriaus. Naujausią, kuris man dar neprieinamas. Bet ir pavasario vaikščiotoja Vilnis, spėju, jo nepamatys, nes ji nėra kostiuminių filmų gerbėja.
—————————-

Tango (1993)

Užnorėjau pamatyt šitą dėl menkutės priežasties: įkišau nosį į TV5 Monde programą ir ten buvo įrašyta, kad šią savaitę tai rodė. Nutariau patikrint. Ir patiko.

Lietuviškai apie šitą “Tango“ niekas nieko ir nerašė, o ir kitomis kalbomis apie jį plepėta nedaug. Ponas Patrisas Lekontas būna garbinamas už kitus filmus, ne už šį. Tikriesiems kino meno vertintojams patinka Mergina ant tilto, o man- nenormaliai- labiau prie širdies neprotingas tuštybinis Tango. Subjektyvu, skonio reikalas, etc.

Bet ir aš nerašysiu, kas ir kodėl patiko. Nelabai sugebėčiau. Nieko rimto, nei subtilaus, nei protingo ten nėra. Grynai pramoginis. Nevadinčiau tai juodu humoru, nes juodu aš linkęs vadint juodesnius dalykus, o čia- šiaip, lengvai nepadorūs pasvajojimai.

32 responses to “Patrice Leconte

  1. vilnis 2014-04-12 16:47

    Vietoj inspektoriaus Džentlio man vakar įrašė detektyvą Mathias’ą iš šviežutėlio serialo Hinterland ( http://www.imdb.com/title/tt2575968/ ). Patiko nyki Britanijos velsiška aplinka.

  2. fanta 2014-04-14 14:22

    Man buvo taip:
    po pusės dešimtos (21.30) prisiminiau, kad buvo užprogramuotas Džentlis. Pavėluotai, bet dar įkišau fleškę, kurioje laisvos vietos buvo gal ir nepakankamai, bet atituštint nebebuvo nei laiko, nei noro. Vakare pažiūrėjau, ką gi ir kiek man įrašė. Įrašas nebuvo panašus į Džentlį. Supratau, kad Džentlis gal pasibaigė, ir čia jau kažkas kita. Lyg kažkas vokiško. (Originalus garsas toks silpnas, kad sunku buvo suprast, kokia kalba šnekama). Kadangi įrašas buvo be pradžios (o gal ir pabaiga netilpo- netikrinau)- lengva ranka jį išmečiau.
    Kad jau pagyrei, tai dabar susiradau torentukus, galėsiu pažiūrėt. (Nors ir taip per daug serialų turiu prisikaupęs atsargą).

  3. fanta 2014-04-14 14:32

    Dar laikau pasidėjęs- nepradėjęs panašų Shetland (TV Series 2013– )
    http://www.imdb.com/title/tt2396135/

  4. Buka 2014-04-14 14:52

    Nežiūriu nieko. Net Bolivudo. Kam man Bolivudas, jeigu gyvi iš to krašto per feisbuką ramybės neduoda. Tai kas, kad visi į sūnus tinka, o kai kurie – net į anūkus. Pasak girnapusiaus, gal tetulė iš Amerikos nepamirš ir apdovanos doleriais. Kad čia Lietuva, o ne Amerika, kad pinigų neturiu ir esu garbaus amžiaus beigi nelaisva, kalu kiekvienam naujam jaunajam “draugui“, bet arba nesuprato, arba netiki. Du bandė atversti į islamą, vienas, beje gražuolis nepaprastas ir lygiai perpus jaunesnis, o angliškai mokantis geriau už mane, aiškina mėgstantis brandžias moteris. Kad nepamesčiau galvos, periodiškai pasižiūriu va į šitą paveiksliuką http://eeweems.com/goya/caprichos_55_large.html arba į paso nuotrauką, apie kurią net imigracijos tarnybos pareigūnas Delio oro uoste, ilgai žiūrėjęs, pasakė, kad tikrovėje atrodau geriau. Bandžiau bėgti iš feisbuko, bet feisbukas neleidžia – mikliai pats reaktyvino sąskaitą, ir teko grįžti. Prašyčiau mane išmokyti paveiksliuko su iškištu liežuviu ir su raudonu iš pykčio uodeguotu velniu, a? VyneTu?

  5. Buka 2014-04-14 15:27

    Oi, kokios įdomios. ir kaip tik iš to laikotarpio, kuris man brangiausias. Chabrolis, žiūriu, velnią vaizduoja… O apie 1961 metų “Lolą“ net nežinojau nieko… Ačiū, tikras sinefiliškas malonumas.

  6. fanta 2014-04-14 17:53

    Aš irgi nežinojau, bet manęs, turbūt, ir nedomina. Senobiškos nepadorybės. 😀
    Лола / Lola (Жак Деми /Jacques Demy) [1961 г., мелодрама, DVDRip] :: RuTracker.org (ex torrents.ru)
    http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=1413682

Parašykite komentarą